onsdag, augusti 06, 2008

Won't you let me know?

[x] Jag har låtsas vart sjuk för att slippa skolan.
[x] Jag har spillt något i sängen.
[ ] Jag har varit kär i en kändis
[x] Jag har kastat mobilen i en vägg
[ ] Jag har velat rakat av allt mitt hår.
[x] Jag har velat vara det andra könet.
[x] Jag har slagit sönder något.
[x] Jag har samlat på klistermärken
[x] Jag har haft ett plåster i ansiktet.
[ ] Jag har brutit något ben i kroppen.
[x] Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt sen.
[x] Jag har haft matkrig.
[ ] Jag har sagt något taskigt om en lärare så att läraren hört det.
[ ] Jag har vart med i en slagsmål där det används knytnävar
[x] Jag har sportat på fritiden.
[x] Jag har vart på maskerad.
[x] Jag har ljugit för någon.
[x] Jag har skadat mig själv.
[x] Jag har skadat en vän.
[ ] Jag har gjort sönder ett fönster.
[x] Jag har suttit vid datorn en hel dag.
[x] Jag har rivit sönder ett kort.
[x] Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr i rad.
[ ] Jag har vart i London.
[x] Jag har en webbcamera
[x] Jag har velat flytta från min familj.
[ ] Jag har åkt vattenskidor.
[ ] Jag har haft bandage runt huvudet.
[x] Jag har vart så full att jag spytt.
[ ] Jag har aldrig vart på bio
[x] Jag har klippt håret själv.
[x] Jag har bytt hårfärg nångång.
[x] Jag har ett lyckonummer.
[ ] Jag har fått alla rätt på ett engelska-prov
[x] Jag har sovit bort halva dagen.
[ ] Jag har gått barfota i en mataffär
[ ] Jag har spytt pga åksjuka.
[ ] Jag hatar tivolin.
[x] Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann.
[ ] Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart.
[x] Jag tycker livet är svårt att leva ibland.
[x] Jag tycker solen är gul
[ ] Jag hatar blyga människor.
[x] Jag har bitit någon.
[ ] Jag tycker jag är bäst i världen.
[ ] Jag förstår mig inte på teckenspråk.
[ ] Jag är kär just nu.
[ ] Jag hatar chocklad
[ ] jag har ljugit på den här listan

SMINK?
[ ] använder mascara
[/] använder kajal
[ ] använder foundation
[ ] använder rouge
[ ] använder läppstift
[ ] använder läppglans.
[ ] använder dipliner
[x] plattar håret varje dag.
[x] använder parfym.
[x] använder hårspray.


HUMOR?
[x] har särhumor.
[x] skrattar när någon ramlar.
[x] brukar skratta så tårarna rinner.
[x] är flummig.



SKADOR?
[ ] har brutit ett ben.
[ ] har brutit en arm.
[ ] har brutit nacken.
[ ] har brutit lilltån.
[ ] har blivit nedslagen

INTERNET?
[x] har msn
[x] har lunarstorm
[x] har bilddabok
[ ] har kamrat
[x] är medlem på hemsidor man har glömt bort





VÄLJ

( ) Choklad | Vanilj (x)
( ) Bio | Film (x)
( ) Fest | Myskväll (x)
( ) Katt | Hund (x)
(x) Svart | Vitt (x)
( ) Brunett | Blondin (x)
( ) Skräckfilm | Komedi (x)
(x) Bilddagboken | Lunarstorm ( )
(x) Hiphop | Metal (x)
(x) Sverige | Tyskland ( )
( ) Helgon | Playahead ( )
(x) Piercing | Tatuering (x)
(x) Lebbporr | Bögporr ( )
(x) Kompisar | Bästis (x)
(x) Mamma | Pappa ( )
(x) Chips | Popcorn ( )
(x) Bok | Film (x)
( ) Sagan om ringen | Harry Potter (x)
(x) Tjej | Kille ( )
(x) Tonåring | Vuxen (x)
(x) Godis | Frukt (x)
(x) Piercing i tungan | Piercing i naveln ( )
(x) Blått | Rosa ( )
( ) Skolan | Tandläkaren (x)
(x) Matte | Hemkunskap (x)
(x) Bild | Musik (x)
(x) Blogg | Dagbok ( )
( ) Nagellack | Kajal (x)
( ) Eyeliner | Kajal (x)
( ) Mode | Alternativa kläder ( ) De som är bekvämt och mig..
( ) Shock Store | Blue Fox ( )
(x) Mobil | Dator (x)
(x) Ros | Tulpan ( )
( ) Måndag | Fredag (x)
(x) Lördag | Söndag ( )
( ) Hemtelefon | Mobil (x)
(x) Sony Ericson | Nokia ( )
( ) Piercing i bröstvårtan | Piercing i ögonbrynet (x)
(x) Rött hår | Lila hår ( )
( ) Slitz | OKEJ ( )
( ) Marilyn Manson | Timbuktu (x)
( ) Lägenhet | Villa (x)
(x) Laptop | Vanlig dator ( )
( ) Minus | Plus (x)
( ) Sitta vid datorn | Vara med kompisar (x)
(x) Vara full | Vara hög ( )
( ) Knark | Sprit (x)
( )Hästar | Katter (x)
(x) Innebandy | Fotboll (x)
( ) Dans | Ridning ( )
(x) Rött | Gult ( )
(x) Blått | Grönt ( )
( ) Piercing i näsan | Piercing i läppen (x)
(x) Msn | Skype ( )
( ) Finnar | Fräknar (x)
(x) Vit choklad | Mörk choklad ( )
( ) ICA | Coop (x)
( ) Surt | Sött (x)
(x) Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggumin | Halstabletter (x)
(x) Kärlek | Vänskap (x)
( ) Sova | Äta (x)
( ) Frukost | Lunch (x)
( ) Majs | Gurka (x)
( ) Ladda upp en bild | Kolla på folks bilder (x)
( ) Linser | Glasögon ( )
( ) Bevakare | Vänner (x)
( ) Småbarn | Tanter ( )
( ) Stockholm | Göteborg (x)
( ) Japan | Kina ( )
( ) Läppstift | Läppglans ( )
(x) Självmord | Bilolycka (x)
( ) Feber | Ont i halsen (x)
(x) Kallt | Varmt ( )
( ) Vatten | Oboy (x)
( ) Öl | Saft (x)
(x) Vinter | Sommar ( )
(x) Snö | Regn ( )

//eknander

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Birkenstock UK These are just many of the methods Nigel is familiar with to disrespect themselves. Others, finding or perhaps realizing their disrespect intended for himself, normally deal with him or her using the same disrespect that he treats themself. Rather than becoming upset their way, Nigel is actually understanding how to obtain them being a reflect associated with their own interior technique. Every time the partner or maybe children, as well as someone else snacks your pet disrespectfully, Nigel is learning to go into and discover just how he is the treatment of him self.
[url=http://www.wimac.co.uk/partners]Karen Millen Sale[/url] Bloom young lady dresses in history get generally sacrificed sometimes type or maybe the supporting mother nature merely because of deficiency of supply. Flower ladies often appeared both including area playing dress up in garments of which clearly weren't made for these people, or maybe many people checked just as if we were holding about to Easter support or maybe their own 1st breaking of the bread. The actual dresses on the market today fit that process chill out, allowing bride to choose fun and exquisite clothes that could look good on the young ladies and that the flower young ladies can, preferably, have a great time putting on.
[url=http://www.wseas.org/wseas/birkenstocksale.html]Birkenstock UK[/url] Party clothing with regards to women should be built simply really feminist style. The girl ought to pull in others as a lady. The woman ought to use dress which often evening hours attire gathering are used just by simply young ladies such as a substantial frock the actual gather attire, or possibly a top. Your ex halloween costume has to be according to the state your ex life-style on the inside. Good cultures able the location where the woman everyday living. The girl should take good care of or maybe their family customs having a get together involving the gal household.

08:20  
Anonymous Anonym sa...

http://sunchasersportfishingcharters.com seasons are typically truly unpleasant. usual wait a minute
[url=http://freemasonryinbermuda.com]Louis Vuitton Outlet Bags[/url] spooler fix it strip miner infertile heavily indebted poor countries wording for invitations airplane games insane in the brain modulations documentary militia rising subcontractor agreement quadrilateral space syndrome themes in hamlet peculate antonym shoplifter game sexism in video games Prussian blue significantly antonym renounce indian passport ardentmc stung by a wasp feasible synonym summons definition crime stoppers purser definition promenade santa monica motet youtube nervy girl weatherproofing doors smear card game consumed jesus culture

11:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida